19-04-2016

RegioBank meest klantgerichte bank van Nederland!!!

En de winnaar is RegioBank. Tijdens de Customer Centric DNA Awards op 14 april is RegioBank niet alleen benoemd tot meest klantgerichte bank van Nederland, maar ook tot bedrijf dat het beste met zijn klanten samenwerkt! Wat een fantastische erkenning.






Opzet onderzoek
De CCDNA Awards zijn een initiatief van BearingPoint en DVJ Insights. Het zijn de grootste publieksprijzen die bedrijven op het gebied van klantgericht ondernemen in Nederland kunnen winnen. Ruim 12.000 Nederlanders deelden daarvoor hun ervaringen met bedrijven waar zij klant zijn en beoordeelden hen op klantgerichtheid. Binnen twaalf verschillende sectoren worden er prijzen uitgereikt, waaronder ook de sector banken.

12.000 deelnemers
Ruim 12.000 Nederlanders deelden hun meningen en ervaringen over bedrijven waar zij klant zijn. Bij de beoordeling lag de focus vooral op het onderdeel klantgerichtheid. RegioBank staat hiermee voor de activiteit “banken” gelijk aan BMW voor de categorie Auto industrie, Coolblue voor Online retail en KLM voor reizen. Namen om trots op te zijn om hier in één adem mee te worden genoemd. In 2011 mocht ASN deze prijs in ontvangst nemen terwijl in 2012, 2013 en 2015 Triodos Bank de winnaar was.  En in 2016 dus RegioBank!

Klantgerichtheid is mensenwerk
Klantgericht werken begint en eindigt bij mensen. Mensen op het hoofdkantoor. Maar ook de collega’s en medewerkers op de inmiddels rond de 540 vestigingen. De RegioBank is zeer succesvol. Een succes dat alles te maken heeft met het feit dat de medewerkers aan de balie de klanten nog kennen en de klanten hen. Een relatie waarbij klant en medewerker weten dat ze elkaar kunnen vertrouwen. Het elkaar kunnen vertrouwen: in de samenleving van vandaag de dag zoeken consumenten er steeds meer naar. En dat vormt een belangrijke factor voor het succes van de RegioBank. Tegelijkertijd schept dat de dure verplichting om op elk kantoor elke dag en bij elke klant weer keihard te werken om dat vertrouwen waard te zijn. Zolang we daarin slagen zal de klant ons blijven waarderen.

Trots
Het is een prijs om trots op te zijn. Juryprijzen zijn mooi, maar het is nog veel mooier om verkozen te worden door de mensen waar we het écht voor doen: onze klanten. Beste klanten, hartelijk dank voor dit mooie compliment.
 

Nemassdeboer maakt gebruik van functionele, analytische en tracking cookies. Instellingen